FAQ

1. Ogólne

--------

1.1. [Klient]: Dlaczego nie widzę cen w sklepie?

[GoogLab]: Ceny w naszym Sklepie widoczne są wyłącznie dla naszych Klientów po zalogowaniu się na Konto.
Traktujemy naszych Klientów indywidualnie, dlatego też wymagamy logowania. W zależności od statusu Klienta nasz Sklep będzie generował dla każdego Klienta indywidualne i korzystne ceny. 

1.2. [Klient]: Jakie dodatkowe funkcje otrzymam po założeniu konta w Sklepie GoogLab?

[GoogLab]: Posiadając konto w Naszym Sklepie otrzymają Państwo następujące funkcje:

  • Zarządzanie Danymi osobowymi oraz adresami dostawy
  • Przeglądanie szczegółowo historii zamówień
  • Zapamiętywanie ulubionych produktów na zapleczu swojego konta, co umożliwi łatwiejsze śledzenie ich cen.
  • Zbieranie punktów za zrobione zakupy i wymiana ich na bony zakupowe lub gadżety dostępne na stronie programu lojalnościowego.
  • Dostęp do indywidualnie przydzielanych Bonów zakupowych
  • Rabat od 3% do 15% na wszystkie produkty w sklepie w zależności od posiadanego statusu Klienta.

1.3. [Klient]: ...

2. Program Lojalnościowy

--------------------------

2.1. [Klient]: W którym momencie Punkty za zakupy zostaną przypisane do mojego Konta?

[GoogLab]: Punkty za zakupy zostaną przydzielone do konta, jak zamówienie zmieni status na Dostarczone.